środa, 2 listopada 2022

Dr. Jerzy Jaśkowski

 Od jakiegoś czasu słucham wykładów Dr. Jerzego Jaśkowskiego. W mojej ocenie są warte uwagi, obnażają bowiem zakłamanie tego świata, w szczególności medycyny.

Oprócz tematów zdrowotnych doktor mówi również o historii, tej prawdziwej, a nie tej przekłamanej.

Na słynnym portalu utworzyłam playlistę, do której systematycznie dorzucam filmy z doktorem: 


Zrobiłam również playlistę filmów z doktorem pod tytułem ŚWIAT JEST INNY:


Blog doktora Jaśkowskiego Zdrowa Polska

Na tym blogu znajduje się wiele artykułów oraz filmów, które zostały nagrane z udziałem doktora. Niektóre z nich są dostępne jedynie na blogu.

Wiele interesujących artykułów znajdziecie TUTAJ:

50 lat oszustwa jajcarskiego




Sporo artykułów znajdziecie TUTAJ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz