niedziela, 9 lipca 2023

Matka Teresa, Matka Wszystkich Mitów

 Autor: Aroup Chatterjee

Mit stworzony w 1969 roku przez Malcolma Muggeridge'a był zaciekle broniony i wzmacniany przez najbogatszych i najpotężniejszych na świecie — ale z niemałą pomocą samej Matki Teresy. Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś o prawdziwej Matce Teresie, możesz przeczytać przykładowe rozdziały mojej książki Istotne jest, że urodziłem się, wychowałem i wykształciłem w Kalkucie. Proszę zauważyć, że moja praca jest oparta na faktach i w całości oparta na dowodach. Nie jestem ani lewicowcem, ani hindusem, stąd mój brief nie jest ani ideologiczny, ani religijny. 
Ale CELEBROWANIE NIEPRAWDY POWINNO TERAZ SIĘ  ZATRZYMAĆ. 

ZGŁOSZENIE PRZED KOMISJĄ  BEATYFIKACYJNĄ/KANONIZACYJNĄ MATKI TERESY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz